Kontsumobidek arretarako bigarren telefono-linea bat zabaldu du

Kontsumobidek arretarako bigarren telefono-linea bat zabaldu du
2020/03/23 eta kitto!
Covid-19aren krisiaren eraginez asko igo dira herritarren kontsulta eta erreklamazioak eta, aurrez aurreko arreta-bulegoak itxita daudenez, horiei erantzun ahal izateko, Kontsumobidek telefono bidezko arreta emateko bigarren linea bat jarri du martxan probintzia bakoitzean. Hauek dira zenbakiak:

  • Gipuzkoan
    943-022572
    688670333

  • Bizkaian
    94-4032436
    688671218

  • Araban
    945-062161
    688671220


Horrez gain, jende askorentzat lagungarria izan daitekeelakoan, Kontsumobidek Covid-19arekin lotuta jasotzen dituen kontsultak interneten biltzen dihardu, nahi duenak galderak eta erantzunak irakur ditzan.